Jak vytvořit seznam denních úkolů pro obchodníky v síti

Dnes bych chtěl sdílet svůj denní kontrolní seznam pro obchodníky v síti . Nejsem velkým fanouškem kontrolních seznamů a seznamů úkolů, ale zjistil jsem, že když přesně nevím, co všechno mám daný den udělat, moje produktivita je velice nízká.

V mém posledním zaměstnání jsem se dozvěděl o „kontrolních seznamech“ a rozhodl jsem se je začlenit do mého MLM Businessu. Například v armádě existují kontrolní seznamy pro všechno. Existují předletové kontrolní seznamy, které musí všichni piloti projít, než mohou vzlétnout. Existují kontrolní seznamy pro kontroly, které musíte dodržovat. Existují kontrolní seznamy pro provádění určitých úloh. Tyto kontrolní seznamy nutí lidi soustředit se a dělat správné úkoly ve správném pořadí, aby dosáhli určitého výsledku nebo standardu. Jak to vidím, kontrolní seznamy pomáhají redukovat lidské chyby.

Všichni jsme tlačeni na čas. Většina lidí v našem odvětví má denní práci, rodinu a mimo to i nějaké domácí povinnosti. Když se vrátí domů, sní večeři, stráví nějaký čas se svou rodinou a podívají se na svou oblíbenou televizní show, zbývá už jen málo času na vybudování firmy.

K dispozici máme všichni pouze 24 hodin denně. Zjistil jsem, že pokud nemám ve svém denním plánovači stanoveny priority nebo zapsané do seznamu úkolů, existuje velká šance, že se to neudělá. Život se tak dostane mimo cestu.

Navrhuji všem v mém týmu a všem ostatním síťovým obchodníkům, aby měli denní kontrolní seznam nebo seznam úkolů zahrnující několik kritických úkolů, které musí ten den udělat, aby mohli budovat své podnikání v oblasti síťového marketingu.

Příklad denního kontrolního seznamu pro síťové obchodníky

Zde je příklad denního kontrolního seznamu pro obchodníky v síti, konkrétně pro ty, kteří nedělají svůj byznys na full-time:

_____ Vytvořte dvě expozice

_____ Požádejte dva lidi, aby si objednali produkt

_____ Dosledujte dva lidmi

_____ Promluvte si s trenérem

_____ 15 minut osobního rozvoje

Těchto pět úkolů byste mohli doslova dokončit za 45 minut nebo méně.

Please keep in mind I am a full-time network marketer. Do not compare yourself to what I do. Instead, write down something that works for you.

Můj denní kontrolní seznam pro Moje MLM podnikání

Zde je můj aktuální denní kontrolní seznam pro mé podnikání v oblasti síťového mrketingu. Tyto činnosti mohu dělat asi za dvě a půl hodiny denně.

_____ Spojte se s 30 novými prospekty na LinkedIn denně (5-10 minut)

_____ Poznávejte 3 lidi denně ve skupině Facebooku (5 minut)

_____ Sledujte reklamy (15 minut)

_____ Přidejte všechny nové kotakty do databáze a posílejte denně e-mail (15 minut)

_____ Aktualizovat týmové Facebookové skupiny(15 minut)

_____ Pošlete 30 pohlednic (10 minut)

_____ Promluvte si s klíčovými vedoucími (5 minut)

_____ Chat s 5 aktivními lidmi v síti (5 až 10 minut)

_____ Čtení (15 minut)

_____ Sledujte podcast nebo video osobního rozvoje (15 minut)

_____ SMS aktivním lidem v síti každý čtvrtek (20 minut)

_____ čtvrtek – webinář (60 minut)

Nezapomeňte, že jsem marketingový pracovník na plný úvazek. Srovnejte se s tím, co dělám. Místo toho si napište něco, co vám vyhovuje.

Aktivity pro váš denní kontrolní seznam

Níže uvidíte 80 různých aktivit, které byste mohli podniknout pro rozvoj podnikání v oblasti síťového marketingu. Navrhuji, abyste si z každé kategorie vybrali minimálně JEDEN nápad a každý den vykonávali tyto čtyři úkoly.

Mám kategorie rozděleny do (1) Generování/ vyhledávání potenciálních zákazníků, (2) Sledování a uzavření, (3) Duplikace a podpora a (4) Osobní rozvoj.

Generování a vyhledávání potenciálních zákazníků

  1. Vytvořte Facebook Live
  2. Promluvte si se dvěma cizími lidmi
  3. Zavolejte na dva studené kontakty
  4. Soukromá zpráva pro 2 nové lidi na Facebooku
  5. Přidejte 5 nových přátel na Facebooku
  6. Spojte se s 3 novými lidmi na LinkedIn
  7. Posílejte tři přímé zprávy na Twitteru
  8. Pošlete 5 pohlednic
  9. Postněte 2 ručně psané poznámky
  10. Odpovězte na pět spamových e-mailů s pomocí odkazu
  11. Udělejte si domácí party
  12. Vytvořte podcast
  13. Napište a publikujte článek nebo příspěvek na blogu
  14. Rozdejte 5 reklamních karet
  15. Nasbírejte 3 vizitky
  16. Zúčastněte se lokální networkingové události
  17. Používejte firemní oblečení
  18. Navštivte bleší trh a rozdejte reklamní karty a vizitky
  19. Navštivte veletrh pracovních příležitostí pro komunikaci s lidmi
  20. Zveřejněte reklamu online
  21. Rozdejte zdarma vzorky
  22. Nechte hlasovou schránku s vysvětlením, co děláte
  23. Aktualizujte svůj vlastní e-mailový podpis
  24. Stručný přehled o své firmě nebo produktech přidejte do své hlasové schránky
  25. Zareagujte na příspěvky druhých lidí na sociálních sítích
  26. Vložte svůj blog s komentářem
  27. Zanechte komentář s odkazem ve fóru
  28. Zašlete prospektům narozeninové přání
  29. Nabídněte někomu vzorek zdarma
  30. Mluvte na místní akci
  31. Pracujte jako dobrovolník, protože jste nadšeni potkáním nových lidí
  32. Přidejte 10 lidí do seznamu svých jmen
  33. Sestavte si vlastní reklamní ceduli, nápis (před dům, na auto…)
  34. Požádejte každou osobu, se kterou mluvíte, o doporučení
  35. Umístěte reklamu na dopravní burzy a safelisty
  36. Umístěte své výherní karty na vývěsky
  37. Příběhy Instagramu
  38. Zorganizujte soutěž
  39. Využijte sociální síť, kde můžete komunikovat se společně zaměřenými lidmi
  40. Rozdejte letáky
  41. Vytvořte bezplatný zápis do firmy Google
  42. Vytvořte bezplatný záznam na Zlaté stránky

Sledování / uzavření

  1. Obraťte se na bývalého distributora, který ukončil svou činnost, a požádejte je o reaktivaci
  2. Obraťte se na bývalého zákazníka a požádejte ho o znovu zapojení
  3. Zasílejte týdenní e-mailový zpravodaj svým prospektům
  4. Pošlete pohlednici nebo ručně psanou poznámku
  5. Vytvořte pro své potenciální zákazníky skupinu na Facebooku
  6. Pozvěte své prospekty na účast na místní akci, konferenčním hovoru nebo webináři s vámi
  7. Zavolej nebo pošlete SMS svému potenciánímu klientovi
  8. Nabídněte někomu dárkovou kartu nebo slevu na první objednávku
  9. Využijte svého CRM nebo autoresponderu k odeslání e-mailové zprávy
  10. Kontaktujte svého nového člena týmu 7 dní po objednání a zjistěte, jak se jim líbí jejich produkty
  11. Podívejte se osobě do očích a požádejte je, aby od vás koupili produkt

Duplikace a podpora

  1. Zapojte nového distributora
  2. Pomozte členovi týmu vytvořit seznam jeho kontaktů
  3. Projděte sněkým týmový startovací trénink
  4. Pomozte členovi svého týmu někoho zaregistrovat
  5. Udělejte schůzku pro člena týmu
  6. Uskutečněte třícestný hovor s členem týmu
  7. Udělejte školení pro svůj tým
  8. Uznejte člena týmu veřejně
  9. Veřejně poděkujte členovi týmu
  10. Doporučte jim knihu nebo video, které si chcete prohlédnout
  11. Řekněte jim o nadcházející události
  12. Seznamte se se členem týmu na obědě nebo u kávy
  13. Sdílejte užitečný článek nebo video, které jim pomůže rozvíjet dovednosti
  14. Sdílejte recenzi o produktu, který by pro ně mohl být přínosem
  15. Pošlete jim dárek
  16. Veďte vlastním příkladem
  17. Oslovte někoho do hloubky, s kým jste se ještě nesetkali, a zeptejte se ho, zda potřebuje s něčím pomoc

Osobní rozvoj

  1. Čtěte po dobu 15 minut
  2. Podívejte se na video nebo podcast pro osobní rozvoj
  3. Zúčastněte se živé nebo místní akce
  4. Poraďte se se svým uplinem, sponzorem nebo koučem
  5. Poslouchejte zvukovou knihu, zatímco řídíte
  6. Další informace o konkrétním produktu
  7. Zúčastněte se firemní nebo týmové akce nebo webináře

V žádném případě to není obsáhlý seznam. Místo toho jsem prostě chtěl sdílet nápady, které by vám pomohly. Pokud můžete identifikovat další činnosti produkující příjem, které nejsou uvedeny výše, zařaďte je do seznamu.

Závěrečné myšlenky

Důrazně doporučuji, abyste přišli s denním kontrolním seznamem pro své podnikání v oblasti síťového marketingu. Vložte do svého seznamu každý den tři až sedm úkolů produkujících peníze. Pamatujte si, že jedinou činností, která v oblasti síťového marketingu produkuje peníze, je vyhledávání, ukazování plánu, sledování, získávání zákazníků a školení vašeho týmu. Ujistěte se, že se jedná o činnosti, které umístíte na svůj denní kontrolní seznam pro obchodníky v síti.

Toto podnikání není raketová věda. Úspěch spočívá v tom, že každý den děláte několik jednoduchých věcí, dokud nedosáhnete svých cílů. Většina lidí v našem odvětví selže, protože se nezaměřují a nejsou vytrvalí a důslední!

Najděte si nyní 15 minut a vytvořte denní kontrolní seznam pro své podnikání v oblasti síťového marketingu. Vytvořte to pomocí počítače, vložte kopii do denního plánovače a jednu na ledničku. Ujistěte se, že děláte vše, co je na vašem seznamu, nejméně pět dní v týdnu, nejlépe šest dní v týdnu. Udělejte to dva až tři roky a věřím, že budete mít velký byznys. Nedělejte to a selžete.

Jaké jsou vaše myšlenky? Co si myslíte o mém denním kontrolním seznamu pro síťové obchodníky? Zanechte komentář níže a dejte mi vědět, co si myslíte. Těším se na příspěvky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *